W tym roku kampania odbywała się po raz pierwszy przez trzy jesienne miesiące: od 1 września aż do końca listopada. W rywalizacji wzięły aktywny udział aż 493 firmy. To o 50 więcej w stosunku do 2022 roku. Aktywnie zaangażowało się również więcej szkół średnich i uczelni wyższych. Tych pierwszych, było o 8 więcej niż w ubiegłym roku, co oznacza, że do gry przystąpiło aż 47 szkół. Dołączyły też 4 kolejne uczelnie, więc w sumie kilometry kręcili studenci 13 gdańskich szkół wyższych. W grze uczestniczyli mieszkańcy ze wszystkich 35 dzielnic Gdańska. To wszystko przełożyło się na łączny wynik 6215 aktywnych uczestników, a to aż o 1584 osoby więcej niż w zeszłorocznej odsłonie kampanii.
Dzięki naszej aktywności do atmosfery nie zostało wyemitowane ponad 918 ton CO2. Spaliliśmy 111 mln Kcal. Równie imponująco wyglądają statystyki dotyczące przejechanych kilometrów. Ubiegłoroczną edycję zamknęliśmy wynikiem 2,5 mln przejechanych kilometrów, a w tym roku wspólnie wykręciliśmy ponad 3,6 miliony kilometrów! Jak widać na rower nie ma złej pogody, a od pobicia rekordów nie powstrzymały uczestników nawet śnieg i mróz.
Dziękujemy!